Агітація, агітаційна робота

поширення ідей, теорій, програм, гасел для впливу на свідомість, настрій, громадську активність масова агітація за своїм змістом, головним чином мала політико-економічну спрямованість і була тісно пов'язана з пропагандою.

Агітація  стала важливою частиною у роботі Криворізької повітової, а згодом окружної партійної організації, методом виховання мас та інструментом політ чинного керівництва. Проводилася через виступи спеціально підготовлених агітаторів та ЗМІ, під час бесід і політінформацій, а також засобами мистецтва і літератури. Перший спеціальний орган, створений для агітації серед робітників — Інформаційне бюро. Організоване у січні 1919 року при Директорії. Але воно не встигло розгорнути роботу. 18 березня 1920 року місцеві більшовики вперше організували двох тижневі курси агітації (35 чоловік), яких потім направили по селах. У вересні 1920 року при повітовому комітеті організовано агітаційно — пропагандистську колегію, а згодом (у грудні 1920) — спеціальний відділ — агітпроп. Агітаційні заходи (мітинги) почали суміщати з концертами духової музики.

Джерело: Історична енциклопедія Криворіжжя : Т. 2 / О.О. Мельник; С. В. Балабанов. Кривий Ріг. В-ВО «СТПРЕС», 2009. 

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Поділитися у соцмережах

Пов’язані матеріали