Мудрьона, залізнична станція: довідка з історії Криворіжжя

Мудрьона, залізнична станція: довідка з історії Криворіжжя

Вантажно-пасажирська станція Придніпровської залізниці, розташована на лінії станцій Пʼятихатки — Кривий Ріг-Головний у центральній частині Кривого Рогу. Що ще відомо про залізничну станцію Мудрьону в контексті історії Кривого Рогу — на history.1kr.ua

Джерело інформації: «Енциклопедія Криворіжжя» у 2 т., т. 2, Кривий Ріг, 2004, автор і керівник проєкту В. П. Бухтіяров, науковий керівник В. Г. Балакін

Залізнична станція Мудрьона відкрита в 1893 році як вантажний пункт для перевезення залізної руди з рудників центральної частини Кривбасу. Відтоді грає роль вантажної станції. Має сучасну залізничну мережу, обладнання.

Підпис до фото на обкладинці: Вулиця Вільної Ічкерії. Вид з автомобільного мосту в бік Мудреної. Фото 1960-х років.

Джерело фото: фейсбук-спільнота «Криворізька старовина»

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Додати коментар

Поділитися у соцмережах

Пов’язані матеріали

Фото на тему

Будівництво по вулиці Ракітіна

Бригада колійників, 1974 рік

Залізнична станція "Довгинцеве". Німецька літографія, 1918 рік.

Вечірній Кут, залізниця

Станція "Індустріальна"

Відео на тему

На Криворіжжі перші євреї були землеробами

Як змінився Макулан у Кривому Розі

Як змінився проспект Університетський (Гагаріна) у Кривому Розі | 1kr.ua

Як змінилась Гданцівка у Кривому Розі | 1kr.ua

Коментарі до статті

Немає комментарів

Додати коментар

Вас може зацікавити

Будинок Природи: довідка з історії Кривого Рогу

Сквер заклали в 1977 році. Площа скверу — 0,1 гектара. Обладнаний пішохідними доріжками, дитячими атракціонами, місцями відпочинку. Що ще про нього відомо в контексті історії Кривого Рогу — на history.1kr.ua

Петровський відвал: техногенна панорама на 70% Кривого Рогу

Петровський відвал — один із найвідоміших техногенних об’єктів у Кривому Розі. Закладений у 1959 році Центральним гірничозбагачувальним комбінатом, він сформований із породи, вивезеної з кар’єру №1 поблизу Глеюватки. Основні функції — складування пустих порід, пилозахисний бар’єр між кар’єром і житловими кварталами, часткове поглинання вибухових хвиль під час підривів. Для history.1kr.ua ми прогулялись Петровським відвалом із гідом-екстремалом Анатолієм Урбан-Новаком.

Їдальня по-криворізьки в 1930-х роках – з історії однієї фабрики-кухні Кривого Рогу

На кожному руднику Кривого Рогу була фабрика-кухня – величезна їдальня, де готували їжі значно більше, ніж люди могли з’їсти в стінах самої фабрики-кухні