2024-02-09
Зберегти у вибраніТрамвай - вид міського електротранспорту. Вперше проект трамвайного сполучення на Криворіжжі розглядався в 1910. Планувалось створити акціонерну кампанію, яка збудує колію від Веселих Тернів, через ряд великих північних рудників (Колачевського, Новоросійський, ст. Вечірній Кут, Дубову Балку, Шмаковський, Галковський, м. Кривий Ріг). Далі на південь він повинен пройти через станцію Кривий Ріг (сучачний К.Р.-Західний), розʼїзд Шимановського, Рахманівку і до Миколокозельська. Але селянська громада Кривого Рогу не дозволила його пустити через деякі свої землі. Таким чином проект найдовшого у тогочасній Росії трамвайного сполучення не реалізовувався. Знову питання організації трамвайного чи автобусного сполучення обговорювалось наприкінці 1928. Виходили з того, що протягом пʼяти років кількість жителів Кривбасу може збільшитись на 150 тисяч чоловік. Вартість трамваю на той час становила 590 тисяч крб. Вирішили, що для сполучення між рудниками буде придбано кілька автобусів, а для металургійного з-ду доцільно збудувати трамвайний проект останнього був розроблений інженером Державного. електричного т-ту Козловським. В грудні 1932 міськрада уклала договір з Комундержпроектом на розробку ескізного проекту Т., який повинен бути готовим до лютого 1933 року. Джерело: Історична енциклопедія Криворіжжя : Т. 2 / О.О. Мельник; С. В. Балабанов. Кривий Ріг. В-ВО «СТПРЕС», 2009. - 176 с.
Увійти до облікового запису
на порталі
Пам’ятайте, що ввічливість — одна з ознак розумної людини.
Поважайте
інших
користувачів та дотримуйтесь Правил
порталу.
Також користуючись сайтом Ви погоджуєтесь із Політикою Конфіденціальності.
Необхідно заповнити