Аероклуб

Льотна школа по підготовці молодших пілотів, планеристів, молодших техніків та парашутистів.

Існував у Кривому Розі з 1934 по 1941. Попередником був авіаклуб при Авіахімі, який ще у 1927 році побудував авієтку. У червні 1928 окружна рада ТДО-Авіахіму придбала 2-місний літак "Анріо" на базі якого діяли курси по підготовці для вступу до військово-повітряного училища. Термін навчання - 5 місяців, заняття розпочинались з 1 вересня. Одним з перших місць  льотчиків став Прокопенко Григорій Іванович, який загинув 24 листопада 1930 під час демонстраційного польоту. Весною 1931 на руднику  імені Дзержинського та "Жовтневому" розпочали роботу 5-місячні курси з підготовки мотористів цивільної авіації. 13 липня 1931 року президія міськради ухвалила відкрити льотну школу. Через гостру нестачу приміщень, Ії вирішено тимчасово розташувати у селі Широкому, а кошти на будівництво виділити у наступному році. Але з різних причин, головним чином фінансових, відкриття школи затягнулося. Перший набір відбувся на початку січня 1935 (30 учльотів). До школи зараховували при
наявності направлення від міськкому комсомолу, а заняття проходили без
відриву від виробництва. Начальником аероклубу призначено Дьоміна, начальником льотної частини - Кітова, помічником  по-літчастині - Повстяного.

Джерело: Історична енциклопедія Криворіжжя : Т. 2 / О.О. Мельник; С. В. Балабанов. Кривий Ріг. В-ВО «СТПРЕС», 2009.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Поділитися у соцмережах

Пов’язані матеріали

Статті на тему

Молодята у містечку Кривий Ріг

Фото на тему

Жителі містечка Кривий Ріг на початку ХХ століття

Фірмовий конверт рудників

Прикраси знатної сарматки

Станція Карнаватка

Молодята у містечку Кривий Ріг

Відео на тему

Будинок, якому понад 170 років на Інгульці

Як змінився Кривий Ріг за 50 років

Де у Кривому Розі перетинаються старе і нове річища Інгульця

Кривий Ріг. Вулицями старого міста

Історія легендарного кафе "Поплавок"