Співробітники Метінвесту пам'ятають багато цікавого. Одна історія, реальний екшн, сталася 50 років тому – у середині 60-х у Кривому Розі. Ми передаємо розповідь, записану зі слів очевидця – колишнього старшого диспетчера Інгулецького комбінату Віталія Олександровича Захарченка. Як то кажуть, без купюр.
«Був у нас такий цікавий випадок: 1965 року ІнГЗК придбав повітряну кулю. Завбільшки ця куля була з дирижабль – п'ять метрів завдовжки та два в діаметрі. Купили його, щоб висвітлювати кар'єр.
Повітряну кулю прикріпили до автомобіля ГАЗ тросом. Туди ж повісили освітлювачі (потужні лампи). О 7:00 ранку кулю почали піднімати над кар'єром. В цей час здійнявся сильний вітер, буквально ураган. Дирижабль зірвало з машини і понесло вище за кар'єру. Він зачепив і обірвав повітряну електролінію. Все освітлювальне обладнання впало. У районі села Радевичево куля трохи опустилася, зачепилася за воз і перевернула його.
Дальше більше. «Летючий Голландець» полетів у бік Каховки, зачепив електролінію потужністю 154 кВт та знеструмив весь Інгулецький комбінат. Думаєте? Ні! Трос перегорів. Куля піднялася ще вище і помчала у бік Чорного моря. З керівництвом ІнГЗК зв'язалася Москва. Запитали, чи є якісь військові секрети на борту дирижабля, бо куля почала дрейфувати у бік Туреччини. Вислали винищувачі, і ті збили злощасну повітряну кулю».
Загалом висвітлили кар'єр і мало не розпалили міжнародний скандал.
Зараз для цього вже ніхто не використовує повітряні кулі, тому курйоз залишився в невигаданій історії.
Джерело: група "Криворізька старовина"
Комментування доступне тільки для авторизованихкористувачів
Увійти до облікового запису
на порталі
Пам’ятайте, що ввічливість — одна з ознак розумної людини.
Поважайте
інших
користувачів та дотримуйтесь Правил
порталу.
Також користуючись сайтом Ви погоджуєтесь із Політикою Конфіденціальності.
Необхідно заповнити