Криворізький коледж Національного авіаційного університету заснували у 1951 році. Це один з небагатьох навчальних закладів цивільної авіації в Україні.
У Казахстані в 1940-х роках існувала Актюбінська авіашкола, яку навесні 1945 року перейменували у Криворізьку авіаційну школу пілотів. Цей навчальний заклад і став основою сучасного криворізького авіаколеджу. Через два роки, у 1947-му школу пілотів перейменували на «Криворізьке льотне училище Цивільного повітряного флоту».
Перший набір курсантів до авіаучилища відбувся у 1951 році. На цей час навчальний заклад пропонував дві спеціальності: експлуатація радіообладнання літаків та експлуатація авіаційних приладів і електрообладнання літаків. Студенти могли вчитись на денній і заочній формі навчання.
На перший рік навчання у заклад вступили 122 студенти. Через 7 років тут навчалося вже 158 студентів.
Третій повоєнний випуск авіаційного училища. Джерело: kryvyi-rih.one
За перші десять років існування авіаучилища для студентів побудували чотириповерховий корпус. Також у 1960 році запрацювала котельня і житловий будинок.
У 1961 році тут вчилося вже 320 майбутніх спеціалістів з авіації. Цього ж року тут запрацювала їдальня і новий лабораторний корпус.
Будівля навчального закладу. Джерело: kryvyi-rih.one
У 1964 році побудували зимовий клуб на 570 глядачів. А у 1966 році побудували молодіжний зал.
Будівництво Зимового клубу. Джерело: kryvyi-rih.one
Основою вивчення техніки було спец-обладнання поршневих літаків: ЛІ-2, ІЛ-12, ІЛ-14.
Починаючи з 1956 року, в зв'язку з появою пасажирських літаків ТУ-104, ІЛ-18. У 1958 році вперше збільшився набір курсантів до 150 чоловік.
З вересня 1961 року набір курсантів збільшився до 320 чоловік. В цьому ж році побудовано лабораторний корпус і їдальню.
У 1967-1968 роках побудували перший лабораторний корпус на навчальній авіа технічній базі (НАТЕ).
Для практичної підготовки навчальна авіатехнічна база поповнилась літаками ІЛ-12 (3), ІЛ-14, АН-2 (3), ТУ-104(3), ІЛ-14, МІ-4, МІ-8, ІЛ-18, АН-10, АН-24 та інші.
У 1967 році студентів заселили у новий п’ятиповерховий гуртожиток. На території училища була амбулаторія. Наступний набір студентів був вже 500 осіб.
У 1980-х роках побудували навчальний корпус, який вміщував 1200 курсантів. Студентам треба було десь жити, тому стали будувати ще два гуртожитки, корпус для навчання технічної частини літаків, два житлові будинки, загалом на 130 квартир. На території училища був дитячий садок і спортзал.
З 2000 року коледж також розпочав готувати спеціалістів для обслуговування нових українських літаків АН-70 та АН-140.
У 2006 році коледж став частиною Національного авіаційного університету.
У 2021 році Криворізький авіаколедж відзначав 70 років з дня заснування. За ці роки авіаколедж випустив понад 40 тисяч професіоналів, які працюють у всьому світі.
Комментування доступне тільки для авторизованих користувачів
25-08-2021 15:45
Як з'явився театр Шевченка
Будівництво почалося у 1946 році, і дуже затягнулося через проблеми з документацією, нестачу коштів і робочих.
26-10-2023 13:30
Марія ПунтусКривий Ріг у роки Першої світової війни: як військовополонені видобували руду і водночас виборювали незалежність України
Кривий Ріг не був епіцентром воєнних дій під час Першої світової. Як за сучасної війни з Росією, так і тоді, у Кривому Розі погіршилась економічна ситуація, припинили роботу деякі підприємства, а чоловіків мобілізували до армії. Щоправда, зараз Україна має власну державу і розуміє, з ким і навіщо воює. А тоді, понад 100 років тому, українцям із боку Австро-Угорщини доводилось воювати проти українців у складі армії Російської імперії
Увійти до облікового запису
на порталі
Пам’ятайте, що ввічливість — одна з ознак розумної людини.
Поважайте
інших
користувачів та дотримуйтесь Правил
порталу.
Також користуючись сайтом Ви погоджуєтесь із Політикою Конфіденціальності.
Необхідно заповнити