2024-04-09
Зберегти у вибрані3 серпня тридцятих років ХХ століття став відігравати значну роль у господарському житті Кривбасу. Поділявся на транспорт загального користування і відомчий (обслуговував окремі підприємства). Регулярні автобусні перевезення розпочалися у 1932 році за допомогою трьох машин, кількість яких з часом збільшилася. На початку війни у гаражі комунгоспу нараховувалося 16 автобусів різних марок місткістю від 12 до 28 людей. Число відомчих автобусів також невпинно зростала. На травень 1941 року їх нараховувалося 37. Протягом 1940 транспортні одиниці комунгоспу перевезли понад 2,2 мільйонів пасажирів. Але часті поломки, неуніфікованість запчастин призводили до простоїв та порушень графіку руху. Автобусне управління розташовувалося на вулиці Чкалова (дивіться матеріал про Автобус). 18 листопада 1936 року розпочато рух першого легкового таксі на 6 місць. Напередодні війни у Кривому Розі нараховувалося близько 60 таксомоторів. У міжвоєнний період головна увага державних органів влади сконцентровувалася на збільшенні кількості і обсягу перевезень вантажними авто. Так, 5 січня 1926 окрвиконком дав доручення комунгоспу підготувати 5-річний план розвитку вантажного і пасажирського транспорту.
Джерело: Історична енциклопедія Криворіжжя : Т. 2 / О.О. Мельник; С. В. Балабанов. Кривий Ріг. В-ВО «СТПРЕС», 2009.
Увійти до облікового запису
на порталі
Пам’ятайте, що ввічливість — одна з ознак розумної людини.
Поважайте
інших
користувачів та дотримуйтесь Правил
порталу.
Також користуючись сайтом Ви погоджуєтесь із Політикою Конфіденціальності.
Необхідно заповнити