Залізна дорога у Криворізькому рудничному районі

Із книжки Ігоря Рукавіцина "Кривий Ріг у листівках, документах, фотографіях" 2010.

Головна лінія дороги з'єднала Криворізький рудний район з великим кам'яновугільним районом Донецького басейну

Виробляючи між ними взаємний обмін вантажів, постачаючи рудний район кам'яним вугіллям, а кам'яновугільний - рудою, та забезпечуючи цими продуктами розташовані вздовж неї, особливо поблизу міста Катеринослава, великі машинобудівні та металургійні заводи. Три гілки, спрямовані від головної магістралі на південь, дали вихід вантажів до портів. Дорога проходила територіями Харківської, Херсонській, Таврійській, Катеринославської губерній та території війська Донського. Будівництво дороги проводилося під керівництвом інженера В.А. Тітова, перший начальник експлуатації дороги – О.О. Верховцев. 

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Додати коментар

Поділитися у соц. мережах

Пов’язані матеріали

Статті на тему

Діяльність Організації українських націоналістів на Криворіжжі

Історія життя композиторки, що створила гімн Кривого Рогу

Топ цікавих фактів про гімн Кривого Рогу | 25 років з дня написання

Як криворіжцям відшукати минуле в архівах

Карнаватка, житломасив: довідка з історії Криворіжжя

Відео на тему

Криворізький метротрам — унікальний в усій Україні

У Кривому Розі літаки зʼявились раніше за трамваї

Скільки років вокзалу Кривий Ріг-Головний?

СРСР-бунт у Кривому Розі

Кривий Ріг | Історія ПівдГЗК

Коментарі до світлини

Немає комментарів

Додати коментар