Залізна дорога у Криворізькому рудничному районі

Із книжки Ігоря Рукавіцина "Кривий Ріг у листівках, документах, фотографіях" 2010.

Головна лінія дороги з'єднала Криворізький рудний район з великим кам'яновугільним районом Донецького басейну

Виробляючи між ними взаємний обмін вантажів, постачаючи рудний район кам'яним вугіллям, а кам'яновугільний - рудою, та забезпечуючи цими продуктами розташовані вздовж неї, особливо поблизу міста Катеринослава, великі машинобудівні та металургійні заводи. Три гілки, спрямовані від головної магістралі на південь, дали вихід вантажів до портів. Дорога проходила територіями Харківської, Херсонській, Таврійській, Катеринославської губерній та території війська Донського. Будівництво дороги проводилося під керівництвом інженера В.А. Тітова, перший начальник експлуатації дороги – О.О. Верховцев. 

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Додати коментар

Поділитися у соц. мережах

Пов’язані матеріали

Статті на тему

Топ цікавих фактів про гімн Кривого Рогу | 25 років з дня написання

Історія життя композиторки, що створила гімн Кривого Рогу

Діяльність Організації українських націоналістів на Криворіжжі

Карнаватка, житломасив: довідка з історії Криворіжжя

Як криворіжцям відшукати минуле в архівах

Відео на тему

СРСР-бунт у Кривому Розі

Куди піти? Червоний Міст та Бульвар Маршала Василевського у Кривому Розі

У Кривому Розі літаки зʼявились раніше за трамваї

Наймальовничніше місце Кривбасу

Історія Кривого Рогу в особах

Коментарі до світлини

Немає комментарів

Додати коментар