Залізна дорога у Криворізькому рудничному районі

Із книжки Ігоря Рукавіцина "Кривий Ріг у листівках, документах, фотографіях" 2010.

Головна лінія дороги з'єднала Криворізький рудний район з великим кам'яновугільним районом Донецького басейну

Виробляючи між ними взаємний обмін вантажів, постачаючи рудний район кам'яним вугіллям, а кам'яновугільний - рудою, та забезпечуючи цими продуктами розташовані вздовж неї, особливо поблизу міста Катеринослава, великі машинобудівні та металургійні заводи. Три гілки, спрямовані від головної магістралі на південь, дали вихід вантажів до портів. Дорога проходила територіями Харківської, Херсонській, Таврійській, Катеринославської губерній та території війська Донського. Будівництво дороги проводилося під керівництвом інженера В.А. Тітова, перший начальник експлуатації дороги – О.О. Верховцев. 

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Додати коментар

Поділитися у соц. мережах

Пов’язані матеріали

Статті на тему

Діяльність Організації українських націоналістів на Криворіжжі

Карнаватка, житломасив: довідка з історії Криворіжжя

Топ цікавих фактів про гімн Кривого Рогу | 25 років з дня написання

Історія життя композиторки, що створила гімн Кривого Рогу

Як криворіжцям відшукати минуле в архівах

Відео на тему

Чому Терни Веселі?

У парку Федора Мершавцева є 5 алей з надрами Кривбасу

"Поіменно" Випуск 6. Євген Прокоп'єв

Про скульптури для театру у Кривому Розі | 1kr.ua

Криворізький метротрам — унікальний в усій Україні

Коментарі до світлини

Немає комментарів

Додати коментар